پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4087
-
الف
+

پژمان جمشیدی از «پژمان» تا «زیرخاکی»

پژمان جمشیدی بهترین گل‌هایش را در «زیرخاکی» زد

پژمان جمشیدی با هنرنمایی‌های این شب‌هایش در سریال تلویزیونی «زیرخاکی»، جایگاه خود را در عرصه سریال های تلویزیونی نیز تثبیت کرد. 

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری مهر، وقتی پژمان جمشیدی فوتبالیست برای اولین بار در سریال «پژمان» خوش درخشید، خیلی‌ها به حساب بخت و اقبالش گذاشتند که یک بازیکن تقریباً بازنشسته فوتبال در دهه ۷۰ و ۸۰، در دهه ۹۰ وارد دنیای بازیگری شده و اتفاقاً به چشم مخاطب هم آمده است. جمشیدی اما نشان داد که اراده‌اش برای تثبیت خود در حرفه جدید خیلی بیشتر از بخت و اقبال است. خیلی‌ها حتی وقتی پژمان از تلویزیون یک راست به سینما و کمدی‌های بفروش صعود کرد، هنوز باورش نداشتند. جمشیدی اما خیلی بیشتر از همه این خیلی‌ها خودش را جدی گرفت و نه تنها به گیشه، بسنده نکرد که با ورود به تئاتر نشان داد به دنبال فعالیتی حرفه‌ای‌تر در عرصه بازیگری است.

جمشیدی این شب‌ها برای دومین بار به عنوان بازیگر نقش اول یک سریال در تلویزیون ظاهر شده است و البته این در حالی است که در چند سال اخیر موفقیت زیادی در تئاتر و سینما کسب کرد و حالا دوباره به تلویزیون بازگشته است. او در «زیرخاکی» ساخته جلیل سامان در قامت نقشی متفاوت از بازی‌ها و فیلم و سریال‌های پیشین حضور یافته است؛ نقشی که ملاحت آن با خلاقیت و طنازی‌های جمشیدی دو چندان شده و طراحی‌های او برای این کاراکتر، موقعیت‌های تازه و کمیک زیادی را خلق کرده است.

جمشیدی با نوآوری‌هایی که در بازی خود به خرج داده توانسته است این شب‌ها مخاطب را با خود همراه کند و تیکه کلام‌ها و شوخی‌هایی که دارد در لحظه‌های بسیاری می‌تواند نشاط و خنده را به مخاطب سریال ببخشد.

تقابل او و ژاله صامتی و همچنین سکانس‌های دو نفره او و هادی حجازی فر نیز موقعیت‌های ویژه‌ای را در سریال رقم زده است و نشان می‌دهد او در مقابل هر بازیگری می‌تواند به خوبی همکاری کرده و نقش پاسور را بازی کند و حتی به ارتقای بازیگر مقابل خود نیز کمک کند.

همکای متقابلش با صامتی و حجازی‌فر در «زیرخاکی» اگرچه این ترکیب را با هم به یک پکیج ویژه و برگ برنده تبدیل کرده است و حتی حضورشان فضای تازه‌ای در باز کردن انحصار کمدین‌ها و بازیگران طنزپرداز تلویزیونی است اما خود جمشیدی را به تنهایی یک سر و گردن بالاتر ازبازی‌های پیشین قرار داده است.

به این ترتیب پژمان جمشیدی با هنرنمایی‌های این شب‌هایش در تلویزیون و در سریال «زیرخاکی» جایگاه خود را به گونه‌ای در بازیگری تثبیت کرده است که می‌توان گفت بهترین گل‌های این بازیکن فوتبال این روزها به ثمر نشسته است.

ه خ/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر